معرفی برند های کولر گازی و فروش اقساطی کولر گازی در کرج

09121892705 موبایل
معرفی محبوب ترین برند ها و فروش کولر گازی در کرج
با آغاز فصل تابستان خرید و فروش اقساطی کولر گازی در کرج و دیگر شهرهای ایران آغاز می‌شود. با توجه به تنوع کولرها در بازار شما حق انتخاب زیادی دارید و تنها کافیست تا پیش از خرید با ویژگی‌های هرکدام آشنا شوید.
بوش کرج
بوش کرج

فروش کولر گازی در کرج

با آغاز فصل تابستان خرید و فروش کولر گازی در کرج و دیگر شهرهای ایران آغاز می‌شود. با توجه به تنوع کولرها در بازار شما حق انتخاب زیادی دارید و تنها کافیست تا پیش از خرید با ویژگی‌های هرکدام آشنا شوید. در ادامه مقاله به معرفی برندهای مختلف می‌پردازیم و به شما می‌گوییم که خرید و یا سرویس مدل‌های مختلف کولر به چه شکلی باید انجام شود. اگر خواهان یافتن پاسخ سوالات خود هستید پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را از دست ندهید.

محبوب‌ترین برندهای کولر گازی در ایران

بوش، ال جی، اجنرال، هایسنس، میدیا و سامسونگ از جمله باکیفیت‌ترین برندهای کولر به شمار می‌آیند که در ایران طرفداران زیادی دارند. با اینکه کارکرد اکثر آن‌ها به یک شکل است اما تفاوت‌هایی نیز در عملکرد آن‌ها دیده می‌شود که در مباحث جداگانه به آن‌ها می‌پردازیم.

کولر گازی بوش

این برند محصولای همچون داکت اسپلیت ، کولر گازی ایستاده ، کولر گازی پرتابل و  کولر گازی دیواری که  دارای انواع مدل است  مدل های جدید کولر گازی  بوش نسبت به مدل‌های قبل‌تر ۷۵ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند و ۵ سال ضمانت رسمی و  نصب رایگان دارد. کولر گازی بوش اینورتر ۳۰۰۰۰  نیز از دیگر مدل‌های کولر بوش است که ضد برفک بوده و ۵ متر لوله و کابل رایگان دارد. همچنین فیلتر تصویه آن قابل شستشو بوده و تمام حالت‌های کاری گرمایش، سرمایش، رطوبت‌گیری، فن و اتوماتیک را شامل می‌شود. کولر گازی بوش مدل‌های مطرح دیگری نیز دارد که از میان آن‌ها می‌توان به بوش اینورتر ۱۲۰۰۰ ، بوش اینورتر ۱۸۰۰۰ ، بوش اینورتر ۲۴۰۰۰ ، بوش اینورتر۳۰۰۰۰ ، کولر گازی اینورتر بوش۳۶۰۰۰ اشاره کرد که در ایران مشتریان فراوانی دارند.

کولر گازی ال جی LG

اگر در پی خرید کولر گازی از نوع ال جی هستید بد نیست تا با انواع مدل‌های آشنا شوید. یکی از آن‌ها کولر ال جی مدل M13AJH.SJ2 است که ۱۳ متر پرتاب باد دارد. این کولر که بیشتر مناسب مناطق گرمسیر است بازدهی خوبی در برابر گرما دارد و توانسته مشتریانش را راضی نگه دارد. از دیگر مدل‌های معروف ال جی می‌توان به کولر ۳۶۰۰۰ آن اشاره کرد که از نوع دیواری بوده و کاربرد سرمایشی و گرمایشی دارد. به طور کل اگر بخواهیم کولر ال جی را معرفی کنیم باید بگوییم که این کولر در مدل‌های مختلف پرتاب باد عالی و عمر طولانی دارد و در دراز مدت کمترین آسیب را می‌بیند.

کولر گازی اجنرال

برند اجنرال نیز مانند ال جی بوش مدل‌های مختلف دارد که باعث شده در قیمت نیز تنوع فراوان داشته باشند. یکی از انواع کولرهای اجرنال  کولر گازی ۱۸۰۰۰ آن است که در ژاپن تولید و در تایلند مونتاژ می‌شود. این نوع کولر محصولی بسیار اقتصادی است و مصرف انرژی آن کم است. به همین دلیل ایرانیان زیادی به استفاده از آن علاقه دارند. موتور کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال از نوع روتاری است و اینورتور دی سی و کمپرسور اسکرول دارد به همین دلیل در مناطق جنوبی و حتی شمالی به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. اجنرال محصولات دیگری نیز دارد که از پرکاربرترین آن‌ها می‌توان به کولر گازی ۲۴۰۰۰ ، کولر گازی ۳۰۰۰۰ و کولر گازی ۳۶۰۰۰ اشاره کرد. تمامی این مواردی قدرت پرتاب خوبی دارند و در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کنند.

کولر گازی هایسنس

کولرهای هایسنس نیز مانند دیگر برندها عملکرد سرمایشی و گرمایشی دارند. یکی از انواع کولرهای هایسنس مدل ۱۲۰۰۰ HIH-12TG است. این مدل کولر دارای فیلتر پلی پروپلین و کمپرسور روتاری است و ضمانتنامه ۵ ساله دارد. همچنین تک فاز بوده و با داشتن ریست اتومات، دفترچه راهنما، ریموت کنترل و عملکرد هوشمند کار کردن با آن آسان است. از دیگر محصولات هایسنس می‌توان به کولر گازی ۲۴۰۰۰ مدل HRH-24TQ، کولر هایسنس ۳۰۰۰۰ HIH-30VQ، کولر ۹۰۰۰ و غیره اشاره کرد که همگی دارای ۱۸ ماه گارانتی قطعات فنی‌اند. در کل می‌توان گفت که محصولات کولر گازی هایسنس دارای یک کمپرسور بوده و اکثر آن‌ها تک فازند. همچنین بسته به ظرفیت خود کارکرد خوبی دارند و در فضاهای مختلف مسکونی و تجاری می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

کولر گازی مدیا

اگر قصد خرید کولر گازی دارید مدیا از دیگر برندهای موجود در بازار است که انواع کولرهای ایستاده و دیواری را عرضه می‌کند. از جمله ویژگی‌های محصولات مدیا می‌توان به طراحی شیک و عملکرد گستره محصولات اشاره کرد. به نحوی که در هر نوع مکان اداری و مسکونی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. از دیگر مشخصه‌های کولرهای مدیا می‌توان به ریموت کنترل‌گر، کمپرسور اسکورال و گاز R22  اشاره کرد. اگر هم بخواهید محبوب‌ترین مدل‌های کولرهای مدیا را معرفی کنیم باید به کولر گازی ایستاده مدیا ۴۸۰۰۰، کولر گازی ایستاده مدیا ۶۰۰۰۰ اورست H360 ، کولر گازی ایستاده مدیا ۴۸۰۰۰ اورست 48H3 و غیره اشاره کرد.

کولر گازی سامسونگ

سامسونگ از دیگر شرکت‌های تولیدکننده کولر گازی است که اکثر محصولات آن به عنوان سیستم سرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله مشخصه‌های آن می‌توان سازگاری با آب و هوای معتدل، نصب رایگان، وزن مناسب و گارانتی سام سرویس اشاره کرد. همچنین به دلیل تنوع در محصولات مشتریان زیادی در نقاط مختلف ایران دارد و افراد را راضی نگه می‌دارد. اگر قصد خرید محصولات سامسونگ را دارید پیشنهاد می‌کنیم که با افراد خبره در این حوزه صحبت کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

فروش اقساطی کولر گازی در کرج

با فرا رسیدن فصل گرما بازار خرید کولر گازی نیز داغ می‌شود. اگر ساکن کرج هستید و می‌خواهید به صورت اقساطی کولر بخرید اصلا نگران نباشید زیرا ما به شما کمک خواهیم کرد. تیم ما با معرفی بهترین کولرها و توضیح مشخصات آن‌ها در کنار شما هستند تا راهنماییتان کنند. انتخاب کولر مناسب با فضا، معرفی آن، شرایط اقساط و غیره از جمله مواردی است که باید با آن آشنا باشید و می‌توانید تمام سوالاتتان را از همکاران ما بپرسید. در نهایت با یک خرید منطقی اصلی‌ترین نیاز خود و خانواده‌تان را برطرف کنید.

شرایط  فروش اقساطی انواع برند های کولرگازی از جمله بوش به صورت ذیل می باشد

  • نقد
  • اقساط

که به صورت 40 درصد نقد و 60 درصد اقساط

  • باز پرداخت 6 ماهه
  • بدون کارمزد
  • بدون نیاز به ضامن

خرید کولر گازی در کرج

برای خرید کولر گازی در کرج و حتی دیگر شهرها نیاز به اطلاعات دقیق در مورد عملکرد کولر، ضمانت، کیفیت قطعات، گارانتی کولر و نحوه نگهداری آن هستید. به همین دلیل لازم است تا به مراکز معتبر و افراد حرفه‌ای مراجعه کرده و خریدی آگاهانه داشته باشید. همواره به یاد داشته باشید که از افراد واسطه خرید نکنید و کولر مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر تهیه نمایید. تیم ما با هدف تامین انواع کولر گازی در خدمت شماست تا بهترین محصولات را با بهترین قیمت تقدیمتان کنید. شما برای خرید آنلاین و یا حضوری می‌توانید با همکاران ما ارتباط برقرار کرده و خریدی مطمئن انجام دهید.

تعمیر کولر گازی در کرج

لازم به یادآوری است که در هنگام خرید بد نیست تا به خدمات تعیر کولر نیز توجه کنید. شرکتی که خرید خود را از آن انجام می‌دهید باید هرگونه خدمات پس از فروش را نیز انجام دهد. از آنجایی که تعمیر کولر گازی کاری تخصصی است که باید توسط افراد متخصص انجام شود. به همین دلیل یادآوری می‌کنیم که کارشناسان ما با تخصص کافی خود در خدمت شما هستند تا با تعمیر کولر گازی در کرج در اسرع وقت کولر شما را تعمیر کرده و مشکلات آن را حل کند. برای دریافت خدمات تعمیر می‌توانید با شماره تلفن‌هایی که در وب سایت ما قرار گرفته است تماس گرفته و در خواست خود را مطرح کنید.

سرویس کولر گازی در کرج

نیاز است تا کولر خریداری شده هر از گاهی سرویس شود در غیر اینصورت عملکرد آن کاهش پیدا می‌کند. سرویس کولر گازی نیز مانند تعمیر آن باید توسط افراد مختصص انجام شود چرا که در غیر اینصورت دچار مشکل خواهد شد. تیم ما همانگونه که به تعمیر انواع کولر می‌پردازد آماده است تا با سرویس کولر گازی در کرج مدل‌های مختلف کولر را سرویس کرده و بهترین خدمات را تقدیم مشتریان کند. اگر قصد سرویس کردن کولر خود را دارید هم اکنون می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

چند نکته طلایی برای سرویس کولر گازی در کرج

  • هر از گاهی گاز کولر گازی را چک کنید و در صورت لزوم آن را سرویس نمایید.
  • تمیز بودن کندانسور کولر گازی باعث کمتر شدن مصرف برق می‌شود.
  • هر ماه فیلتر و توری هوای کولر گازی را شستشو نمایید.
  • هر از گاهی کولر را استراحت داده و آن را خاموش نمایید.
  • همواره برق ورودی به کولر را چک کنید تا دچار نوسان نباشد.
  • در صورت مشاهده باد گرم کولر آن را خاموش کرده و از یک تعمیرکار مجرب کمک بخواهید.
  • اگر بین کولر و پنجره فضای خالی وجود دارد آن را پر کنید.
  • در زمستان پنل‌های بیرونی و داخلی را بپوشانید تا رطوبت به قطعات داخلی کولر وارد نشود.
  • با سرد شدن فضا کولر را خاموش کنید؛ چرا که به آن آسیب وارد می‌شود.

کلام پایانی
چه قصد خرید کولر گازی در کرج دارید و چه می‌خواهید کولر خود را سرویس کنید ما در کنار شما هستیم تا خدمات مورد نیازتان را تقدیمتان کنیم. برای این کار تنها کافیست با شماره تلفن‌هایی که در وب سایت قرار داده‌ایم تماس گرفته و درخواست خود را مطرح کنید. کارشناسان ما همه روزه در ساعات کاری اماده خدمت‌رسانی به شما هستند و با نازل‌ترین قیمت بهترین امکانات را در اختیارتان قرار می‌دهند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید