سرویس انواع برند کولر گازی در کرج فروشگاه پاسارگارد

09121892705 موبایل
سرویس کولر گازی در کرج
سرویس کردن کولر نیازمند تخصص و علم کافی است و برای این کار باید تنها از افراد متخصص کمک بگیرید. در ادامه این مقاله به شما می‌گوییم که افراد حرفه‌ای این حوزه چه ویژگی‌هایی دارند. اما برای شروع بد نیست تا کمی با برندهای مختلف کولرها آشنا شویم.
بوش کرج
بوش کرج

سرویس کولر گازی در کرج

تقریبا پس از اتمام روزهای سرد زمستان و آغاز بهار افراد اقدام به خرید کولر در انواع مختلف می‌کنند. خرید و سرویس کولر گازی در کرج و دیگر شهرها نیز ازین قائده مستثنی نیست و متقاضیان زیادی دارد. سرویس کردن کولر نیازمند تخصص و علم کافی است و برای این کار باید تنها از افراد متخصص کمک بگیرید. در ادامه این مقاله به شما می‌گوییم که افراد حرفه‌ای این حوزه چه ویژگی‌هایی دارند. اما برای شروع بد نیست تا کمی با برندهای مختلف کولرها آشنا شویم.

نمایندگی انحصاری کولر گازی بوش در کرج

بوش از آن دسته برندهای معروفی است که به تولید انواع کولر گازی می‌پردازد. از جمله مهم‌ترین مشخصه‌های محصولات این شرکت می‌توان به کم مصرف بودن و قدرت سرمایش عالی اشاره کرد. به نحوی که طی مدت زمان کمی و با مصرف کم برق فضا را به نحو احسن خنک می‌کند. همچنین این برند تلاش کرده است تا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا مصرف برق را بهینه کرده و نیاز مشتریان را برطرف کند. از دیگر ویژگی‌های کولر گازی بوش می‌توان به کم صدا بودن آن اشاره کرد. استفاده از آلیاژ خاص و پره‌های کوچک در اکثر کولرهای بوش باعث شده تا صدای تولید شده آن زیاد نباشد و منجر به آزار افراد نشود. فیلتر تصفیه هوا، سازگار بودن با محیط، دارا بودن ریموت کنترل و طراحی مناسب از دیگر مشخصه‌های کولر گازی بوش است که مورد توجه قرار می‌گیرد.

کولر گازی ال جی

این برند ساخت کشور کره تنوع زیادی در محصولات سرمایشی خود دارد. از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به ظاهر مدرن و استفاده از تکنولوژی روز در ساخت کولر اشاره کرد که باعث شده تا عمر آن افزایش یابد. شما با خرید کولر گازی ال جی سال‌ها بدون نگرانی از خرابی می‌توانید از آن استفاده نمایید. از دیگر مزایای خرید محصولات این شرکت می‌توان به چندین سال ضمانت و گارانتی قطعات فنی اشاره کرد که برای اکثر مشتریان حائز اهمیت است. به همین دلیل با خرید کولر گازی ال جی می‌توانید از کارشناسان آن برای تعمیر و یا سرویس کولر گازی در کرج و دیگر شهرها کمک بگیرید. یکی دیگر از مشخصه‌های خوب محصولات این شرکت می‌توان به قدرت سرمایشی بالا اشاره کرد به نحوی که هر فضای کوچک و بزرگ را به خوبی خنک می‌کند. امروزه محصولات شرکت ال جی به راحتی در فضاهای تجاری و اداری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و همگان را راضی نگه می‌دارد. فیلترهای قابل شستشو، حالت خواب و کم صدا بودن نیز از دیگر ویژگی‌های محصولات ال جی است که بد نیست تا پیش از خرید از آن‌ها اگاه باشید.

کولر گازی گری

شرکت گری در کولرهای خود از موتورهای اسکرول و روتای استفاده می‌کند که باعث شده تا کیفیت عملکرد محصولات بالا برود. به همین دلیل با خیالی آسوده می‌توانید به خرید کولرهای گری بپردازید و نگران خراب شدن آن‌ها نباشید. همچنین کولرهای این شرکت به دلیل کم مصرف بودن محصولی مقرون به صرفه شمار می‌آیند و هزینه‌های برق را کاهش می‌دهند. از دیگر ویژگی‌های کولرهای گری می‌توان به قدرت پرتاب باد اشاره کرد که باعث می‌شود تا فاصله چند متری از کولر خنک شود. اگر برای اداره  و محل کار خود به دنبال کولر قابل قبول می‌گردید، کولر گازی گری می‌تواند گزینه خوبی باشد. همچنین بد نیست بدانید که اسپیلت‌های گری در دو نوع اینورتر و بدون اینورتر در بازار به فروش می‌رسند که بسته به نیاز و کارایی مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرند. نکته مهمی که درباره محصولات گری باید بدانید که این است که به دلیل آمریکایی بودن این برند و شرایط تحریم امکان حضور مستقیم نمایندگی شرکت وجود ندارد. به همین دلیل بعضی از شرکت‌های داخلی کار تعمیر و سرویس این نوع کولر را به عهده گرفته‌اند. لذا جای نگرانی در این باره وجود ندارد و با کمک متخصصان این حوزه می‌توانید کولر خود را تعمیر کرده و یا به صورت سالانه سرویس کنید.

کولر گازی اجنرال

یکی دیگر از انواع کولرها اجنرال نام دارد که برندی مطرح و پرطرفدار در ایران است. از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های محصولات این برند می‌توان به ظرفیت سرمایشی بالا و بازدهی انرژی عالی اشاره کرد. به نحوی که با کمترین مصرف برق به خوبی محیط را سرد نگه داشته و هیچ ضعفی از خود نشان نمی‌دهد. کولرهای گازی اجنرال تا دمای ۵۵ درجه عملیات خنک سازی را به بهترین شکل انجام می‌دهند که باعث رضایت مشتریان است. همچنین باید بدانید که در صورت قطع شدن برق این کولر می‌تواند با همان تنظیمات قبلی شروع به کار کرده و مجدد روشن شود. لذا پس از وصل شدن برق لازم نیست اقدام به تنظیم دوباره آن نمایید. لوله کشی طویل، کمپرسور با ظرفیت بالا و حتی گرمایش قدرتمند از دیگر ویژگی‌های کولرهای اجنرال است که دانستن آن‌ها بد نیست.

کولر گازی هایسنس

هایسنس محصول کشور چین از دیگر برندهای تولید کولر است که کولرهای گازی اسپیلت را در دو مدل معمولی و اینورتر عرضه می‌کند. همچنین کولرهای این شرکت با قابلیت سیستم گرمایشی خود در فصل زمستان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل به راحتی می‌توان در تمام ایام سال از آن‌ها استفاده کرد. کولرهای شرکت هایسنس مصرف برق چندان زیادی ندارند و لازم نیست نگران پرداخت هزینه‌های گزاف برق باشید. نکته دیگر که باید بدانید این است که کولرهای هایسنس دارای اینورتر بیشتر برای مناطق معتدل کاربرد دارند و کولرهای معمولی در مناطق گرمسیری بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل بسته به اینکه در چه منطقه‌ای ساکن هستید اقدام به خرید کولر گازی هایسنس کنید.

کولر گازی میدیا

شرکت میدیا انواع کولرهای دیواری، پنجره‌ای و ایستاده را تولید می‌کند و حق انتخاب زیادی در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین به دلیل داشتن تنوع در قیمت این برند گزینه‌ای عالی برای تمام اقشار در نظر گرفته می‌شود. شما بسته به محیط و ابعاد باید اقدام به خرید نمایید و در این امر کارشناسان نمایندگی شرکت میدیا در کنار شما هستند. لذا برای تعمیر و سرویس نیز دچار مشکل نخواهید شد. از دیگر مزایای خرید کولر گازی میدیا می‌توان به سازگاری به محیط معتدل و گرم، داشتن نشانگر روی پنل، قابلیت نظافت و غیره اشاره کرد که در هنگام خرید به طور کامل به شما در این باره توضیح داده خواهد شد. البته به یاد داشته باشید که خرید و حتی سرویس کولر گازی در کرج را به نمایندگی‌های معتبر بسپارید و هرگز به افراد واسطه اعتماد نکنید.

کولر گازی سامسونگ

شرکت کره‌ای سامسونگ یدی طولانی در تولید سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی دارد. کولرهای این شرکت مانند دیگر محصولات الکترونیکی آن کیفیت خوبی دارند و از تنوع زیادی برخوردارند. لذا شما با هر بودجه‌ای که باشید می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را خریداری کرده و نیازتان را برطرف کنید. کولرهای شرکت سامسونگ به دلیل کارایی بالا در انواع فضاهای مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند و در هر شرایط آب و هوایی پاسخگو نیاز افرادند. استفاده از موتور اینورتر در این محصولات باعث شده تا کارکرد کولر افزایش یابد و عمر آن طولانی شود. از دیگر مشخصه‌های کولر گازی سامسونگ می‌توان به حالت‌های مختلف مدیریت انرژی، سیستم شستشوی خودکار، سیستم محافظ نوسانات برق و سیستم فیلتراسیون اشاره کرد که شاید تمام این قابلیت‌ها در هیچ برند دیگری پیدا نشود.

سرویس کولر گازی در کرج

حالا که با برندهای مختلف کولرها و مشخصه‌های آن‌ها آشنا شدید بد نیست تا درباره سرویس کولر گازی در کرج و دیگر شهرها نیز بیشتر بدانید. تمام سیستم‌های سرمایشی نیاز ندارند تا به صورت سالانه سرویس شده و نقص آن‌ها برای عملکرد بهتر رفع شود. به همین دلیل باید از افراد متخصص به این حوزه درخواست کمک نمایید که به صورت رسمی با شرکت‌های نمایندگی همکاری می‌کنند. برای این کار لازم است تا با یکی از این نمایندگی‌ها تماس گرفته و با معرفی مدل کولر خود درخواست سرویس و یا تعمیر به آن‌ها بدهید. سپس با راهنمایی مشاوران و تعیین وقت کولر شما سرویس و آماده استفاده می‌شود.
ویژگی‌های افراد متخصص در این حوزه:

  • آشنایی با انواع کولرها و ویژگی‌های آن‌ها
  • داشتن سابقه کاری مفید
  • آگاهی به علم روز
  • آگاهی به علم برقکاری
  • همراه داشتن کارت شناسایی مربوط به شرکت

نکات طلایی سرویس کولر گازی که بد نیست بدانید

  • همیشه کولر گازی خود را تمیز نگهداری نمایید.
  • با عملکرد کولر و نوع خازن آن آشنا باشید.
  • هر از گاهی فیلترهای کولر گازی را بشویید.
  • به سرویس کردن لوله‌ها و اتصالات کولر گازی اهمیت دهید.
  • بهترین زمان برای سرویس پیش از راه اندازی مجدد در روزهای گرم سال است.
  • فیلترهای کثیف را در مدت زمان کم تعویض کنید.

خرید کولر گازی در کرج

رسیدیم به یکی از مهم‌ترین بحث‌های مربوط به کولر که آن هم خرید کولر گازی در کرج و دیگر شهرها است. اگر در استان البرز ساکن هستید و قصد خرید هر نوع کولر گازی دارید باید در ابتدا نمایندگی‌های معتبر را شناسایی کرده و از قانونی بودن کار آن‌ها مطلع شوید. همچنین خوب است تا پیش از خرید درباره انواع کولرهای دیواری و ایستاده اطلاعات کسب کرده و با تفاوت‌های آن‌ها آشنا شوید. آگاهی از قیمت، برند، کیفیت، ویژگی‌ها و طول عمر کولر از دیگر مواردی است که از قبل باید درباره آن اطلاعات کسب کنید. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که برای خرید کولر گازی در کرج روی کمک ما می‌توانید حساب کنید. کارشناسان ما با آگاهی از انواع کولر و مشخصه‌های آن‌ها در کنارتان هستند تا شما را راهنمایی کرده و پاسخگوی سوالات شما باشند. همچنین می‌توانید هرگونه سوال درباره ضمانت و گارانتی را از آن‌ها بپرسید و جوابی قانع‌کننده دریافت نمایید.

فروش اقساطی کولر گازی

امروزه به دلایل مختلف افراد ترجیح می‌دهند تا به صورت اقساطی به خرید کولر بپردازند. این کار مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن مقرون به صرفه بودن اقساط و رضایت مشتری است. اگر شما هم قصد خرید اقساطی کولر دارید لازم است تا درباره شرایط اقساط، پیش پرداخت و مدت زمان پرداخت اطلاعات کسب کنید. تیم ما با هدف جلب رضایت مشتری  قصد دارید تا با فروش اقساطی کولر گازی به شما کمک کند تا بسته به بودجه خود بتوانید بهترین سیستم سرمایشی را تهیه نمایید. تمام این پروسه بسته به بودجه مشتریان در نظر گرفته می‌شود و رضایت افراد اصلی‌ترین هدف ماست. لذا با خیالی آسوده می‌توانید به خرید کولر مورد نیاز خود بپردازید و بهترین سیستم سرمایشی را برای منزل و محل کار خود تهیه نمایید.

فروش اقساطی کولر گازی در کرج

همچنین این مجموعه اقدام به فروش اقساطی انواع برند های کولرگازی از جمله بوش به صورت :

  • نقد
  • اقساط

که به صورت 40 درصد نقد و 60 درصد اقساط

  • باز پرداخت 6 ماهه
  • بدون کارمزد
  • بدون نیاز به ضامن

فروش کولر گازی در کرج

از آنجایی که شهر کرج مانند دیگر شهرهای ایران تابستانی گرم دارد داشتن یک کولر قدرتمند برای هر منزل و اداره لازم است. لذا ما با فروش بهترین کولر گازی در کرج تلاش می‌کنیم تا نیاز مشتریان را بسته به بودجه آن‌ها تامین کنیم. برای خرید کولر می‌توانید با همکاران ما صحبت کرده و بسته به فضا بهترین گزینه را خریداری کنید. همچنین با شرایط اقساطی که ما برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم کمک می‌کنیم تا خریدی آسان را برایشان رقم بزنیم. شما می‌توانید به صورت حضوری به دفتر مرکزی ما مراجعه کرده و با کارشناسان ما صحبت کنید.

چند نکته مهم در مورد خرید کولر گازی :

  • برای خرید کولر شرایط آب و هوایی را بسنجید.
  • میزان رفت و آمد افراد در ثابت ماندن دما تاثیر دارد.
  • اگر محیط مورد نظر دارای رفت و آمد فراوان است بهتر است کولر با ظرفیت بالا خریداری نمایید.
  • بسته به آفتاب گیر بودن محیط  کولر انتخاب نمایید.
  • در هنگام خرید متراژ فضا را در نظر بگیرید و متناسب با آن خرید کنید.
  • در زمان خرید به برگه ضمانت و گارانتی چند ماهه کولر دقت نمایید.
  • از قبل با انواع کولرها آشنا شوید تا آگاهانه خرید کنید.

کلام آخر
اگر قصد خرید کولر گازی در کرج و دیگر شهرهای استان البرز دارید در کنار شما هستیم تا بهترین‌ها را تقدیمتان کرده و در خرید مناسب‌ترین گزینه به شما کمک کنیم. کارشناسان ما برای خرید حضوری در کنار شما هستند تا با صبر و حوصله به سوالات شما پاسخ داده و راهنماییتان کنند. همچنین نگران سرویس و یا تعمیر کولر خود نباشید زیرا تیم حرفه‌ای با تخصص و دانش کافی خود این کار را انجام داده و شما را راضی نگه می‌دارند.

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید